Monday, September 03, 2007

Meer klimmen






Natuurlijk, ik klim alleen maar, doe niks anders, echt niks anders.

Bijna dan...

Minimaal 1x per week loop ik hard en voor de rest doe ik allerlei oefeningen die goed zijn voor het klimmen. Buikspieren, armen, en tegenwoordig ook een beetje gewicht heffen. Is echt leuk, als je het niet alleen doet dan. Ik krijg er spierpijn van! Hopelijk ben ik over een tijdje goed genoeg om een beetje echt te gaa boulderen.

Toen ik voor het eerst in Klifurhusid kwam kon ik helemaal niks, in Hnappavellir precies hetzelfde. Nu heb ik eindelijk mijn eerste 7a gedaan. Onsight. En hoop ik binnenkort weer naar Hnappavellir te kunnen.

Valdi is ziek nu en gister ook en eergister ook. En gister en eergister en de dag daarvoor was ik ziek. Erg vervelend. Het leuke is dat we allebei hetzelfde denken enzo, dus hebben we wat om over te praten als we in bed liggen. Praten over klimmen bijvoorbeeld. Heel veel klimmen. En video's kijken, over klimmen en op 8a.nu kijken hoe goed klimmers klimmen en over hoe je kan trainen enz...

Ik ben nu weer beter en kan niet wachten tot ik weer kan....klimmen...

No comments: