Friday, September 14, 2007

Dyno(saurus)



Hoi, ja, ik ben er weer :)

Afgelopen week veel gedaan, vooral in de regen. Want het is hier koud en nat. Vandaag ongeveer 6 graden in de afgelopen dagen alleen maar regen...

Echt Nederlandse winter dus. En dat in september... Op belgingur.is kan je het weer vinden. Regen, wind, temperatuur staat er allemaal in een leuk plaatje aangegeven.

Maar ik heb ook geklommen, of eigenlijk gesprongen. We hadden gisteren, donderdag, een dyno competitie in de klimmuur. Super spannend, want dat zou dan zo'n beetje de eerste keer zijn dat ik echt zou springen, in plaats van statisch op alle onmogelijke manieren ontwijken om te springen.

En ik kwam best ver. Het vorige IJslandse recrod stond op 1,40m voor de vrouwen. Daar sprong in ruim overheen. Ik kwam tot en met 1,70m. En won, bij de vrouwen dan...De mannen waren verschrikkelijk goed en sprongen naar 2,20m (Dan te bedenken dat het wereldrecord op 2,70m staat en 1,90m voor de vrouwen!)

Ik won een super mooie Dinosaurus.
Valdi won helaas niks, voor het eerst zo'n beetje won hij niet. Hij kwam even ver als de anderen maar had er twee pogingen meer voor nodig. (Voor elke afstand krijg je drie pogingen.)

No comments: