Friday, June 23, 2006




Zo. Eindelijk. Vandaag misschien wel de echte aller laatste dag in Wageningen.
Voor straf (om mij nog even te helpen herinneren waarom ik weg wil uit Wageningen) heb ik natuurlijk weer even genoeg vertraging gehad met de bus, kwam ik nog meer Wuppies tegen (ik kan die beesten echt niet meer zien!) kwam de fanfare inclusief bejaarden in rolstoellen (niks tegen bejaarden hoor, maar wel wanneer ze met meer dan 40 in de weg rollen en ik m'n trein dus mis) nog even langs, ik mocht er niet voorbij, hoppa weer een trein gemist...
Maar goed. Het leven is mooi. Want ik mag mijn tas in pakken en bijna op vakantie en ik mag mijn spullen inpakken en in Utrecht gaan wonen en ik mag mijzelf oppakken en naar Pieter toe gaan.
Wat wil je nog meer.
Komend weekend global sessions (zie sloper.nl) en de volgende Promotop. Ik ben nu al zenuwachtig...

No comments: