Wednesday, June 28, 2006

Gewoon effe afhakken die voet


Heb ik weer.
Mijn voet doet pijn, m'n rechter voet. Echt pijn. Lopen gaat nog, alleen het ziet er debiel uit.
Gisteren was ik in Wageningen om wat spullen op te halen bij iemand. (Wil geen namen noemen...)
Hij bleek toch niet thuis te zijn, terwijl we wel hadden afgesproken. Dus ik omgelopen om via de hoofdingang naar binnen te gaan, in de hoop toch gewoon MIJN kast en bank en fiets te kunnen ophalen na ruim een jaar gemis.
Helaas, een lompe Wageningse boer gooit keihard de grote deur dicht terwijl ik net naar binnen wil stappen. "Gelukkig" heb ik zo mijn technieken van de Jehova's geleerd, ik stapte al naar binnen. (om eerlijk te zijn, dat deed ik niet expres, die gast, was gewoon net te laat met de deur dicht doen) Dus, hoppa, voet tussen de deur, en niet zo'n beetje ook. Ik trok mijn voet terug en de deur was dicht. Ik werd draaierig en misselijk van de pijn, tranen in mijn ogen. "Negeren, negeren, gewoon lopen, doet geen pijn..." Dacht ik. Alleen ik kon er echt niet op staan. Toch maar in de auto gestapt en naar mijn kamer gereden. En das niet fijn, gas geven met een pijnlijk voetje.
Meteen onder de koude douche gestapt en gekoeld. Maar pijn bleef het doen...
Alle spullen ingeladen in de auto en zonder kast/bank/fiets naar Muiden toe gereden.
Inmiddels is het alweer een dagje later en merkte ik dat ik er nog nauwelijks op kan staan.
Misschien toch maar even langs de dokter ofzeau?

No comments: