Tuesday, June 27, 2006

Sportief weekendje


Dus. Een weekend vol met allerlei leuke dingen.
Vrijdag was de Skate Parade. Wat een pijnlijke skates had ik aan. Ik had gehoopt dat ze toch wat beter zouden zitten, maar helaas, een paar mooie blaren zijn het resultaat. Maar de toch was leuk, heel Utrecht gezien, inclusief de buitenwijken. Volgende vrijdag ben ik er weer bij. Op andere skates.
Dan kwam de zaterdag. Lang geslapen zodat ik een beetje wakker zou zijn die avond, want het was tijd voor Global Sessions een soort boulder eventje waar eigenlijk alleen locals kwamen. Pieter zou draaien en ik had me voorgenomen om alle tot aan 5 te klimmen. Helaas het werd 7a en niet 5. Maar ik was wel een beetje zwakjez. Misschien iets meer gaan boulderen de komende tijd.
Die avond sliep ik in Delft. Gelukkig kwam in nog veilig thuis, want sukkelien had het verkeerde treinkaartje gekocht. Van Den Haag HS naar Den Haag LOI in plaats van Delft. Hoe het kwam? Geen idee. Applaus voor mijzelf.
Na een eigenlijk wat te korte nacht was het zondag...tijd voor de Promotop in Berg/MonteCervino. Erg leuk allemaal, al was ik natuurlijk weer dodelijk zenuwachig.
Ik maakte mooie fouten: 1e route, greep niet goed vast, flop weg, terwijl het echt een bak van een greep was. 2e route, flap, even niet opgelet, greep los, voet weg en val...Stom stom stom, maar toch ondanks alle fouten stond ik in de finale, die ik uitzonderlijk goed verprutste door niet in te draaien. Hmmm, beetje techniek training kan geen kwaad dus. Ondanks alles was het toch erg leuk.
Achteraf samen met Berrie (of hoe schrijf je het eigenlijk???) nog even buiten geklommen en in de miezer/regen terug gefietst naar Delft. Pffft, lange dag, maar uiteindelijk niet ontevreden.

No comments: