Friday, June 23, 2006

"Verkoopt u ook Vibrators?"


Om vanalles te regelen voor mijn vakantie stond ik de Etos van het alombekende dorp Wageningen. Ik zocht een mini flesje met conditioner (voor de guys: das spul wat vrouwen naast gewone shampoo in hun haar doen tijdens het douchen) Komt er opeens een vrouw naar me toe. Gemiddeld ruim, zeer ruim 65. Misschien zelfs net 70. "Mag ik nu wat vragen..." zei ze, ik had even niet door dat het tegen mij was, maar draaide me toch om. "Ja, natuurlijk..." zei ik toen ik merkte dat ze mij aansprak. "Verkoopt u ook vibrators?" Vroeg ze. Ik wist even niet hoe ik mijn lach het beste kon verbergen. Ik antwoordde dat ik hier niet werk en dat de verkoopster aan de balie het beter zal weten. Verschrikt liep ze meteen de winkel uit. Wat dacht ze wel niet...dat ik mijn eigen vibrator zal verkopen? Mooi niet.

No comments: