Friday, October 18, 2013

Viva 400 - Stem op mij!




Ik ben dit jaar samen met nog 399 andere vrouwen genomineerd voor de Viva 400!
Dat is dé lijst voor ondernemende vrouwen in Nederland.

Er zijn verschillende categorieën en ik sta natuurlijk in de categorie 'Stoer'.

Ik sta er bij omdat ik aan ijsklimmen doe en ik doe dat niet geheel onverdienstelijk, zo vindt het vrouwenblad Viva.

Winnen van de Viva 400 in mijn categorie betekent bekendheid voor mij, maar net zo veel bekendheid voor ijsklimmen in Nederland.
Twee jaar geleden won kitesurfster Katja Roose, voor het vrouwen kitesurfen was het een super boost!

Dat ik een vrouw ben en het een 'vrouwen lijstje' is, doet me niet zo veel, maar voor veel vrouwen kan ik wel als voorbeeld dienen, voor wat er allemaal kan. En ijsklimmen is volgens Viva dus niet alleen voor "stoere mannen".

Stoere mannen mogen natuurlijk wel stemmen ;)

Met je stem kan je een jaar gratis in een Renault Clio rijden winnen, dus er zit ook nog een beloning in voor je stem. Daarnaast krijg je natuurlijk mijn eeuwige dank.

Doel is om bij de beste 7 te komen. De beste uit de publiekslijst 7 worden beoordeeld door een vakjury.

Tot 10 november heb je de tijd om je stem uit te brengen.

Dit is de link naar mijn Viva-pagina:

http://www.viva.nl/stem-wedstrijd-onderdeel/marianne-van-steen

Je moet inderdaad wel inloggen, maar, alsjeblieft laat dat je niet tegen houden!

Naast jullie stem wil ik graag vragen dit bericht met al je vrienden te delen.

De foto kan je uitprinten en overal op kan hangen (bijvoorbeeld op kantoor, in de wc's, in de klimhal, in de bar, bij de bushalte, op school, of gewoon bij je bureau omdat het een mooie foto is ;)

Duizend maal dank!


Marianne

No comments: