Tuesday, October 02, 2007

Wedstrijden




Ja, afgelopen week ben ik even met hele andere dingen aan mijn hoofd dan alles wat met studeren en werk te maken heeft. Klimmen eist nu nogal veel aandacht. Positief hoor :)

Vorige weekend was er de eerste van 4 competitie wedstrijden in Grjótaglíma (grot-worstelen = boulderen in het Ijslands)

En ik won! (Alweer) een aantal boulders waren best lastig en ik klom ook niet alles, maar won wel makkelijk. Degene die tweede werd, had de helft van mijn punten aantal. (Normaal heeft de tweede plaats ongeveel 5 punten minder, of zoals bij de mannen: Valdi won met 196 punten en Kristó werd tweede met 195 punten)

Komend weekend nog veel spannender dingen. Mijn eerste echte echte internationale wedstrijd met het nationale team van Ijsland. De Nordic cup in Noorwegen, Sogndal.

Ben echt zeeeéénuwachtig!

Nu: klimmen, op naar Klifurhusid!

No comments: