Thursday, June 28, 2007

Te koop!






Hoi lezer,

ik verkoop mijn spulletjes. Helaas heb ik niet van alles een foto, maar daarvoor zal je mijn blog even in de gaten moeten houden, want morgen staat wel alles online :)

Ik heb in de aanbieding (bekenden hebben voorrang en betalen minder :)

Laptop Compaq Evo 1050V

512 MB

25 GB

Pentium 4

CD Brander/DVD lezer

Wireless

Kubuntu (nee, geen Windows dus, ik hou niet van Windows en Linux is een super alternatief)

Laptoptas


Voor maar 400,-



Koelkast met vriezer die prima werkt.

Is al wat ouder, maar alles doet het nog en hij is helemaal schoon.


Voor maar 25,- (op marktplaats voor 40,-)



Fietszadel, die had ik gekocht maar bleek toch niet ndog, geen bonnetje meer van. Nog helemaal nieuw, geen bil heeft er op gezeten!

Selle Royal 'Holland Royal Gel'


Voor maar 10,-



Computer, ja, de tweede computer. Die kan ik niet meenemen als ik ga emigreren. Dus nu in de verkoop.

Pentium 3

30 GB

256 MB

DVD lezer, CD brander

Wireless

Kubuntu én Windows XP

Plus allerlei extra programmatjes zoals Adobe, Open Office etc...


Voor maar 100,-



Ikea vloerkleed, omdat ie er nog is en als ik iemand er een plezier mee kan doen, graag!


Voor maar 5,-



Magnetron, een toppertje, want: combi van Whirlpool met de gepatenteerde 'crisp-functie'. Nog super schoon en mooi, want hij was eerst van mijn ouders.


Voor maar 50,-



Voor meer info, mij even mailen of bellen: lavinia_marianne@hotmail.com (ik zegt geen telefoonummers op het internet...)

Alles MOET deze week weg, dus onderhandelen is mogelijk.




No comments: