Monday, July 03, 2006

Laatste Post




Ceuse here I come!
Nog net even voor vertrek allerlei dingen proberen te regelen, maar natuurlijk wordt dat allemaal weer lastig en nog lastiger.
Ik heb geprobeerd om me in te schrijven in Utrecht, maar helaas is het niet gelukt.
Dus voor de komende twee maanden ben ik huis-loos. Zou dat heel erg zijn?
Hmmm, geen idee.
Maar morgen om 5:41 neem ik de trein richting de grens en vanaf daar weer veder richting Frankrijk.
Dus, als je morgen ook naar Frankrijk gaat en je kan nog twee lifters meenemen: wij (Ruben en ik) willen graag een lift.
Het moeilijkste van vandaag van afscheid nemen van Pieter. Twee maanden is dan opeens heel erg lang. Met een brok in mij keel fietste ik naar de trein in Delft. (Wat ben ik een mietje)
Maar misschien, heel misschien zien we elkaar nog even in Briancon.
Dus, lieve allemaal: tot over twee maandjes!
Kus van Marianne

No comments: